Débaldérin werkte de wedstrijd van het eerste speelweekend afgelopen donderdagavond af, vanwege de G-cup die op 7 november gepland stond. Een vrijwel complete selectie, aangevuld met Marlous, vertrok in het begin van de avond naar Zeewolde.

De wedstrijd tegen KV Wolderwijd 1 had nauwelijks tijd nodig om op gang te komen. Alleen de eerste aanval van Débaldérin leverde geen doelpunt op,  daarna vloog het ene na het andere afstandsschot binnen. Wolderwijd schoot iets minder scherp maar bleef wel goed bij door het benutten van de kansjes die ze gegund werd. Bij de rust stond er een 12-11 voorsprong voor de Wageningse studenten op het bord. Er heerste tevredenheid in de Wageningse gelederen, al moesten we er in de tweede helft wel voor zorgen dat de doelpunten bleven komen. Echter duurde het even voor Débaldérin weer op gang kwam. Gelukkig brak Gijs, met zijn 6e treffer van de avond, de ban voor Débaldérin.  Hierna bleven de doelpunten volgen, alleen bleek Wolderwijd niet van opgeven te weten. De ploeg uit Zeewolde kwam nog gevaarlijk dichtbij, wat resulteerde in een zinderend slot. Een slotfase waarin de Wageningse studenten het hoofd koel wisten te houden en gewoon doorgingen met het goede spel wat ze al de hele wedstrijd lieten zien. Conclusie: Een goede teamprestatie en aantrekkelijke wedstrijd! Met een 16-20 einduitslag gingen de punten mee naar Wageningen!