Komt dat zien komt dat zien! 28 december is het weer zo ver! Dan organiseren wij het SKC gala in Amsterdam! Dit jaar hebben we een hele bijzondere locatie geregeld, namelijk een prachtige boot! Uiteraard zullen bier wijn en fris afgekocht worden, dus voor het bescheiden bedrag van ongeveer 50 euro zal je de hele avond voorzien zijn. Ik hoor je denken, waar ga ik vervolgens slapen? Ook dat wordt allemaal geregeld. Zoals het er nu uit ziet hebben we voor ongeveer 25 euro per persoon een slaapplek in een hostel op 5 minuten van de galalocatie. We zitten echter wel met een maximum aantal plekken dus geef je zsm op! De boot zal om kwart voor 8 afvaren en om 12 uur weer aanmeren. Ben jij erbij?!
Het SKC gala is een jaarlijks gala wat wordt georganiseerd vanuit de studentenkorfbal, hierbij zijn alle studentenkorfbal verenigingen welkom!

Come and see, come and see! On December 28th, it’s that time again! We are organizing the SKC gala in Amsterdam! This year, we have arranged a very special location, namely a beautiful boat! Of course, beer, wine, and soft drinks will be included, so for the modest amount of about 50 euros, you will be provided for the entire evening. You might be wondering, where will I sleep afterwards? That is also all taken care of. As it stands now, we have arranged accommodation for about 25 euros per person in a hostel just 5 minutes from the gala location. However, we do have a maximum number of spots, so sign up as soon as possible! The boat will depart at quarter to 8 and return at 12 o’clock. Will you be there?! The SKC gala is an annual gala organized by the student korfball, and all student korfball associations are welcome!