Voor iedereen die het collegejaar goed wil beginnen met het afstrepen van zoveel mogelijk toernooi, komt de Toco met goed nieuws! We zijn weer uitgenodigd om op 7 en 8 oktober naar Tilburg af te reizen om daar deel te nemen aan de Alf Trophy! Vorig jaar was dit een groot succes en waren we met veel leden aanwezig! Reden om dat dit jaar nog eens te doen!

Dit jaar wordt er weer gewerkt met een opgave lijst. De opgavelijst werkt als volgt, elke vereniging mag 20 enthousiaste leden opgeven. Mochten er meer leden geïnteresseerd zijn, dan worden deze op de reservelijst geplaatst. De opgavelijst moet voor 19 september worden opgestuurd en er geld wie het eerst komt, wie het eerst maalt, dus twijfel niet en geef je op voor de ALF!

Dan nu wat informatie voor alle nieuwe leden of voor de leden die de Alf Trophy niet kennen. De Alf Trophy is een studentenkorfbaltoernooi georganiseerd door de studentenkorfbalvereniging uit Tilburg: Melmac. Wat bijzonder is aan dit toernooi is dat er op zaterdag voorafgaand aan het feest een heuse biercantus plaats vindt. Na het feest mag iedereen zijn/haar bedje opzoeken in de sporthal om vervolgens op zondag fris en fruitig wedstrijden te spelen. Let wel op: het toernooi is in de zaal, dus zaalschoenen zijn handig om mee te nemen!

Het thema voor het feest is ook al bekend gemaakt en luid als volgt:

“Heb je zin in een shotje of sta je liever te shinen in een reclamespotje? Lekker hamburgers met korting hamsteren in de Albert Heijn of genieten van Jumbo’s 1 + 1 gratis voor de wijn. Ga maar lekker je winst uittellen, en als je het niet meer weet, kun je altijd even Apeldoorn bellen. Krijg je een obscuur iemand aan de lijn, hang op, klik weg, bel uw bank. Anders krijg je namelijk alleen maar gejank. Dat deed Pietertje ook een beetje toen hij gewisseld werd helaas. Gelukkig had hij nog een boterham met pindakaas. 7 en 8 oktober is het festijn waar jij zo naar uitkeek, welkom bij Alfs Reclamestuntweek!”

Geef je vooral op als je deze unieke reclamestuntweek niet wil missen! Voor vragen mag je altijd de Toco (Bart, Inge, Marieke of Nathalie) lastig vallen. Dit kan via whatsapp of rondom de trainingen of activiteiten.

Groetjes van de Toco!