Of je nu een cocktail-liefhebber bent of gewoon wilt genieten van een leuke avond, iedereen is welkom op de cocktailavond van de Feestcie op maandag 24 april in de common room van Campus Plaza. Het belooft een gezellige avond te worden met heerlijke cocktails, goede muziek en natuurlijk goed gezelschap. We zullen een verscheidenheid aan smaken en stijlen om proeven, en natuurlijk zullen er ook hapjes zijn om van te genieten. De avond zal in het thema staan van… Studentenkorfbalverenigingen! Trek je mooiste kleuren maar alvast aan ;). Heb jij liever een paar mocktails? Laat het de organisatie dan even van tevoren weten. Vanaf 8 uur zullen we samenkomen en daarna starten we met de eerste cocktail. Meld je aan en kom langs voor een gezellige avond!

P.S. Houd rekening met een mogelijke kleine eigen bijdrage voor deze activiteit

//

Whether you are a cocktail enthusiast or just want to enjoy a fun evening, everyone is welcome to the cocktail evening organized by the Feestcie on Monday, April 24th in the common room of Campus Plaza. It promises to be a fun evening with delicious cocktails, good music, and of course, great company. We will have a variety of flavors and styles to taste, and there will be snacks to enjoy as well. The evening will be centered around… Student korfball associations! Put on your best colours already ;). Would you rather enjoy some mocktails? Please inform the organisation in a timely manner. We will gather from 8 pm onwards and then start with the first cocktail. Sign up and join us for a great evening!

P.S. Please take into account a small contribution fee for this activity