Het Attila toernooi is normaal gesproken één van de hoogtepunten van het jaar. Studentenkorfballers uit verschillende landen komen naar Eindhoven voor het Attila tournament. Dit jaar word het studentensportcentrum aan de dommel echter verbouwd en is het daarom niet mogelijk voor onze Eindhovense vrienden om net zoveel gasten te ontvangen als andere jaren. Geheel in lijn met het politieke klimaat heeft Attila daarom besloten om alleen Nederlandse SKVs uit te nodigen. LET OP. Maandagochtend 4 maart moet de TOCO weten wie er met welk onderdeel meewillen!

Een thema is nog niet bekend…..

Oh ja ik moet nog uitleggen waarom dit toernooi 3 dagen duurt en wat er dan allemaal te doen is….
Op vrijdag is er een kroegentocht in Eindhoven. Op zaterdag zijn er overdag wedstrijden (lunch inbegrepen), avondeten en een themafeest (ergens in Eindhoven). Op zondag zijn er weer wedstrijden.

Een Attila toernooi waar je gewoon Nederlands kan praten is een unieke kans die niet vaak meer voorbij gaat komen. En als je dit jaar gaat en volgend jaar weer heb je 2 keer een nieuwe ervaring!!!!

GEEF JE OP!