JA JA daar is ie weer. Na het succes van het eendaagse evenement van vorig jaar toen ondergetekende heerlijk heeft geslapen in de trein terug naar Wageningen en een ander lid zonder schoen appelsap aanzag voor bier is er ook dit jaar weer een ALF trophy!

En ook dit jaar word er gewerkt met een opgave lijst. Op deze lijst is voor elke vereniging plek voor 20 enthousiastelingen en zijn er reserveplekken. Deze lijst moeten wij komende Dinsdag opsturen en er geld wie het eerst haalt het eerst maalt! DUS TWIJFEL NIET EN GEEF JE OP!

Oh ja, voor degenen die er vorig jaar niet bij waren en die niet zo oud zijn dat ze de tijd voor Corona hebben meegemaakt als student. Wat is de Alf Trophy? De Alf Trophy is een studentenkorfbaltoernooi in Tilburg, georganiseerd door de plaatselijke SKV: Melmac. Een toernooi bestaat doorgaans uit een feest op zaterdagavond, een korte overnachting in een sporthal en een korfbaltoernooi op zondag dat toegankelijk is voor alle niveau’s. Het onderscheidende van de Alf Trophy is dat het feest voor een deel bestaat uit een Biercantus.

Het thema word later bekend gemaakt.

Dus geef je op! Voor vragen moet je de Toco (Inge, Marieke of ikzelf) lastig vallen. Dit kan via Whatsapp of op of na de training.

Groetjes namens de Toco, Bart Schreuder