Ik zou hier kunnen beginnen met een lang essay over de gruwel van de Nederlandse gemeentegrenzen. Ik kan het ook niet doen en jullie gewoon vertellen dat het sportcentrum van de Vrije Universiteit Amsterdam in Amstelveen staat. Aangezien onze Vrienden van A.S.K.V….. S.K.V Amsterdam het sportcentrum van de UVA ditmaal verruilen voor dat van die andere universiteit betekent dit dat we voor de 2de keer dit jaar zijn uitgenodigd voor een toernooi in de verkeerde stad. Of nouja, alhoewel Amstelveen dan wel niet dezelfde gemeente is als Amsterdam zou je wel kunnen zeggen dat het net als Diemen toch zeker wel onderdeel is van dezelfde stad… Maar wacht, dat ging ik nu net niet doen.

Ter zaken. In het weekend van 14 en 15 Mei (lekker net na de eerste week van P6) zijn wij uitgenodigd in het dan ongetwijfeld zonnige Amsterdam Amstelveen voor een buiten nee binnentoernooi. U leest het goed, de zaalschoentjes hoeven na het Attila Tournamenth nog niet in het VET (dat overigens pas in de zomervakantie is). Wat er behalve een zaaltoernooi in mei nog meer bijzonder is aan de IJCUP 2022 is dat het een Blind-Date-Mixtoernooi is & dat het feest, toernooi én overnachting allemaal onder één dat zijn! Dat eerste houd overigens in dat je samen met nog een paar leden van Débaldérin een team vormt met één of twee andere clusters van andere SKV’s.

Thema is ook al bekend: ‘Dobbel je avond weg. Eindige niet in de cel. Heb
je geluk of heb je pech? Word de winnaar van elk spel!’

Opgeven kan tot 6 mei.